Thursday, December 10, 2009

Pengalaman dgn abg sepupu

hmm, cter ni masa aku bru form 1, now aku dah 17 tahun.
masa tu kat kmpg la, aku nk buat kerja kursus aku.
so kena pkai komputer.

kat kmpg susah nk cari cc.
so nasib baik la abg sepupu aku ni ada laptop.
weh, peluang keemasan ni.
dah la abg aku tu hensem. pelir aku stim je bila jmpe dia.

masa tu, kul 10 mlm.
dia dtg rumah aku.
aku yg suruh dia amik aku kat rmh je.
then dia bwk la ke rmh dia.
haha, lupa nk cter psl spupu aku ni.
dia dah habis blaja mse tu. 18 thn.
now dah keje dah.

smpai je kat rumah dia, terus aku buat keje kursus aku tu sbb takut tk smpat siap.
hmm, nk jdkn cter, masa tu kul 12, tp aku still kat dpn laptop.
then, abg spupu aku tu dtg.
aku pnye la stim sbb dia just pkai boxer je, tanpa baju.
uhh, ni la peluang aku nk raba pelir dia. haha.
dia ckp jgn tido lewat sgt, nnti mengantuk.
pas ni nk tido msuk bilik abg eh. tido dlm bilik abg je.

wahh, aku okay je. wakaka.


pastu aku pn dlm kul 1 cmtu, aku pn pegi msk tido.
masa tu aku hendap dlu, tgk abg aku tu dah tido ke blm.
aku tgk mcm dah tido.
hmm. alaaa, dia pkai selimut ah. cner nk selak boxer dia ni.

aku pn pelan2 la tarik selimut dia. haha. dia tk sda. tido mati agaknya kott.
aku pn raba la bahagian pelir dia dr luar je. mak aih!!!
pjg siott.
terus pelir aku stim.

ni kalu jolok bontot aku ni, menjrit aku. haha.
hmm, aku pn usap2 la pelir abg spupu aku tu.
then, aku try buka boxer dia pelan2.
haha. dia tk sdar lgsg.
aku pn apa lg, aku hisap pelir abg aku tu. uhh, sdap sial. manis.
lemak berkrim.
tiba2 aku rasa kepala aku ditekan2, seolah2 disuruhnya hisap lg.
haha, greenlight la tu.

tk sngke mlm ni aku dpt pelir pjg, besar, manis plak tu. hmmm...


bila tegang, mmg besar gler, agak2 dlm 9 inci cmtu.
kalu msk bontot ni, senak perut.
aku pn hisap la dgn rakusnya.
then abg spupu aku tu ckp, nk kasi jolok tk?
aku ckp tk berani.
sbb besar sgt,


hmm, sbnrnya aku tk pnah kene jolok lg. still virgin la. haha
hisap pelir pnah ah.

kiranya 1st pnye penglaman la ni.
dia ckp tk sakit sgt.
aku pn dah rasa horny gle, so aku stuju je la.


lpas tu, dia kangkang kn aku, dia jilat pelir aku plak. pnye la best, tk pnah ada org hisap pelir aku.
haha, geli aku.
then dia ckp dah sdia?
aku takut gak, dia ckp relax je.

then aku dpt rasa yg kpala pelir dia dah masuk dlm bontot aku. aku mula rasa sakit.
dia ckp, dia masuk skali terus eh, sbb kalau slow2 nnti lg sakit.
aku pn okayy je la.

zupp, sklai terus masuk pelir dia. aku menjerit kesakitan.
pnye la sakit.
rse mcm dah koyak je uhh bontot aku.
then dia hayun sekuat ati dia.
arghhh. tp bila lama2 rasa sdap tk terhingga.
ahhhh.
gler best.


dia cium aku.
dia jilat tetek aku.
ahh, geli. ohh, nikmatnya.
aku rasa mcm dunia ni aku yg pnye.
mmg best ahh.
aku tk ley lupa pengalaman ni.

lpas 20min cmtu, dia kte dia nk pancut.
dia tnye, nk pncut dlm ke luar?
aku ckp biar je la kat dlm.
pastu, aku dpt rse air mani dia yg hangat dlm bontot aku.
ahhh, nikmat gler.
sdap.
then dia lancapkn aku. pastu dia hisap pelir aku.



malam tu aku tido smbil peluk lg dgn dia smpai esok pg.
esoknya, aku dgn dia just buat mcm tkde bnde berlaku.

aku akan ingt smpai bila2 pengalaman ni.

No comments:

Post a Comment